My heart is jumpin' , it's easy to see.

latmanshet på hööög nivå, eller vad säger ni!?

Mjorå, jag har varit fruktansvärt seg med att blogga o har flera gånger om tänk att avsluta denna bloggen..
men ibland.. I-B-L-A-N-D kan de vara så skönt o få skriva av sig lite som en dag som denna.
Så då kan man ju ställa frågan? Hur är allt en påskafton som denna? Frågar ni mig så klagar jag inte,
sitter ju med ett kilo godis i knät ;) Vaknade en första omgång av att em typ posar i sängen sådär som hon
alltid gör när hon sover, somnade om igen.. Vaknade vid ca 9 av att Kennyponken skulle ut till habo o skulle
därmed hämta upp henne här,  hon satt på min sängkant ett tag i väntan på skjutsen men såg mer ut som att
hon tänkte på livet faktiskt, efter många om och men fick jag sova 1½ timme mer.. vaknade faktiskt utav sol, ah ni såg rätt ..S-O-L !! damn glad, o inte nog med det är det ju påskafton vilket betyder att det blir lite god mat o annat hos min käre far, häldeholm lixom^^ alltid lika kul av att känna doften av jössel, se stoora ängar som e milalånga.
o inte nog med de så har vi ju även min kära dennis som fyller 19 år idag ! Pussograttis för det :) <3

     

Tycker det är rugigt många som fyller år i mars? tex här är några av dem ;

* Samuel
* Chrille
* Claes
* Lundin
* Dennis

tycker det är damn tråkigt att inte ivana kunde följamed ut till landet , men men ..har man en pappa som jag så har man ..  jag får trösta mig med min solstråle, ögonsten o allt de där :)

 ( haha , lite konstig bild men vafan , here she is :D )

Igår vart det lite smått utgång , kvällen var här tills typ11 havl tolv med chris & George.
Sen drog vi o käkade, sen skulle vi på en fest som var katastrooof, så slutde med att vi gick o träffade
massa trevligt folk.. Sen fick vi skjuts hem så var det pangboom i säng :D

nahee, nu är  jag förbannad igen, då är det inte lönt att skriva, seriöst !? den nyinflyttade grannen är VÄRRE än dom tidigare, han har klagat TREEEE gånger nu på musik !? :O han borde utrotas.. Vår nya , snälla hyresvärd har satt en gräns till 22.00 på kvällen, då är det OKEJ o ha musik ,efter 10 får de vara låååg musik (som vi HADE) mendäremot när em o jag kom hem i natt, spelades det " My Cool " som hördes så fruktansvärt mycket...........

Ne, nu ska jag dra mig o fixa o äta lite frulle =) Puss sålänge,ska skräpa mig nu!

 
        image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0