påsk o skit 23/3

image82 image84

Glad PÅSK i efterskott ; )

Påsen tillbringades hos fader min med min ovanligt glada lillasyster, Sandra, Ola & Anna-Lena...mysMYS!
hade dock tänkt o åka hem på kvällen (skulle vara med em) men min extremt lata far la sig i soffan o tog sina öl, klockan blev sju o jag bad ola köra mig, helt plötsligt skulle vi äta en massa påskmat, (kättbullar,ägg,räkor,prinskorv osv) klockan belv halv 8 när de vart uppätet, såå .. klockan 8 skulle vi alla vara samlade i Hjo för ännu mer mat hos Anna-Lena (ola's flickvän)..kul tänkte jag, så jag drog till med lite historys o hoppades på det allra bästa.. men icke sa nicke, de tycktes inte funka utan ist fick jag dra upp hakan med ett leénde på läpparna o hoppas på att sandra kör hem mig efteråt, men nehe inte det heller, klockan vart 11 innan vi var hemma o det var way to sent tyckte dom :/ Jag satt o t'nkte på alla som ringde mig o ville att jag skulle komma till stan, alla som var ute o härjade o säkerligen hade huuur kul som helst.. Men till sist hade jag det också roligt faktiskt, jag har ju trots allt en bra familj o det kändes bra att få fira påsken med min andra halva , o även sova där!!
sen blev det skjuts hem av fader min idag efter att ha vaknat hastigt av att pappa o lina(hunden) väcker mig o härjar<3

Idag är det söndag, är så van att de ska vara skola imån, men nehee=)skönt nog! Istället ska jag idag sitta barnvakt hos mig, och imorgon ska jag förmodligen vara med chris, george o em om de blir av :) sen blir de trollhättan for the winn , u name it !? ;D

Nu måste jag röra på mig igen:) ha de så bra allesammans, puss o trevlig helg !

                      image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0