tant Samantha sitter barnvakt

Sitter här, degar allmänt.. hoppas på att någon rolig ska sms'a eller ringa.
Frökenfräken ligger bakom mig o sover i min dundersköna säng, o jag vet inte
vad jag ska göra.. ut kan man ju inte heller gå när man är barnvakt,
är sjukligt törstig iallfall, de är en sak som är säker..

Here we are, summer -07         jag o matilda.
image104

Var på a6 innan , köpte inte vidare mkt , men lite av de viktigaste fick jag allt med mig hem :))))

*  foundation ;D me like ;

  

* Comviq Kompis , lättBÄST ;



* till sist gjorde jag mamma tjänsten o handlade lite åt henne;





image107

smink är ju livet måste jag säga , spc jag som skäms så över min äckliga hy , men nu för en gångs skull . .
.. kan jag ta mig stoltheten o berätta att den har faktiskt blivit MYCKET bättre sen i vintras, nu är de
bara de små fula röda ärren som ser ut som finnar kvar. ..  


haha , låter somom jag tror att jag vore vääärsting bloggaren nu o har typ 3000 läsare om dagen,
men så är det icke vill jag lova.. MEN eftersom jag inte har något bättre för
mig så kan jag även passa på att skriva om smink när vi ändå är inne på det;

min egna necisär där de dagliga sminkprodukterna är följande


* H&M's
egna foundation " natural tan "  50:-
  som jag inte hittar någon bild på.




* Rimmel - Natural bronzer "22" 75:- (finns bara på kicks i stan - jkpg)




 * Maybelline - Lash Expansion 105:- (?)
 * Max Factor - Masterpiece MAX 160:-


Puss på er kära vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0