Tisdag 25;e mars - STUDIEBIDRAG !!

tjoooooofrääs!!

blir ett snabbt inlägg, är ju en ny dag nu ju !? kan inte bli bättre
än att lilla jag far till Trollhättan idag:D 15.40 weey !
kvällen blev trots allt bra ändå, fick tillsist rent rummet o de känns
som nytt, så skön känsla! damsugat o dammat:) damn good.
Sen blev det parlamentet (BJÖRN GUSTAVSSON <3) ah sen
efter blev dt wallander , så sjukt bra program..Mamma dör btw för
han som spelar Stefan eller något? :D Kan iofs ha förståelse varför.

så nu blir det inte bloggandet förrens typ..fredag kanske? Måste komma hem till helgen
för jag ska ju provjobba på dragon någon av dagarna, läskigtläskigt!
Jag som har börjat komma in i den där "bloggrutinen" äntligen..
kommer halka tillbaks till latheten när jag kmr hem.. Ha de så bra här hemma ( L )

dennvedennvedennvedennvedennve

    överby for life! där ska jag befinna mig nån gång under veckan igen:D


image118
Linn: kommer du ihåg detta Linn? hahah vilka tider :D saknar dig, får ses snart? Puss gumman(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0