18 år :/

JAG VILL FYLLA ARTON ÅR !! 18 18 18 18 18 18 18!!

jag är så avis, o jag är trött på att bara vara ute o hänga, medans alla andra är inne på olika krogar,
kan köpa NÄSTAN de mesta de vill, flytta hemifrån( okej, inte så kul med tanke på pengar, men rent allmänt..)
oh!!

När jag fyllt 18 ska jag ha bra jobb.. fast jag går ju forf. i skolan tyvärr ;p går ju faktiskt ut när jag är 18! :D haha
Sedan efter skolan kanske de blir högskolan? eller ne, eller jag vet inte faktiskt.. o sedan.. hm, jobba hårt ett eller två år! hehe, seeeen ska jag fan bort från denna håla !! om vi ska låta fantasierna flöda.. vill jag bo i gbg.
- gotta have money !! Men man kan ju bo lite utanför götet, om man lyckas få en lägenhet :D me waaant.


O göteborg är ju en himla trevlig stad måste jag säga! Kolla tex när jag åkte hem igår.. sprang som sjutton till bussen.. hade ju 5 min på mig bara :( rusade egenom hela terminalen o det sa "SWICH" när jag sprang förbi alla de massa människor ; ) haha! Koom ju fram till bussen, så kommer de en kille efter mig o säger - jävlar vad du sprang !! ahaha, de sa bara swich så var du långt framför mig ^^, satte sig bakom mig, sedan när damen brevid mig flyttat på sig satte han sig brevid =) skiit trevlig, från gbg såklart =) men handbolls lärarepå JB nu.. haha
han ville ge mitt nr till hans lillebror som han säger är skitsnygg o .. ah allt de där!
pffff''


image228


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0