50års kalas!

image190



yeah man.. 50års kalas heeela helgen lång..  tors - lör.
Jo att Dennis mamma fyllde hela 50 bast, så hon har haft kalas tors, fre, lör..

Och man kan ju faktiskt inte säga nej när man blitt bjuden på 50års kalas - inte JAG ialf!


Så vi drog dit i lördags ;D då vart de mer för släkten.. o norrmän ;o wow!
fattar inte ett PISS på norska, så hoppades mest på att de skulle undvika mig.. hade ju
vart lite små pinsamt - VA? stup i ett ;s Köpte en finfin blomma till henne från mig o moder..
den uppskattades, men var nog egenlitgen bara en i mängden;p vart ju tusentals blombuketter där vill jag lova.
åt god mat, o tårta som vi hoppade över pga frukost, smakade drinkar o lekte med lilla Astrid på 4år (dennis kusin)
Så söt var hon, gjorde nog bra intryck på hennes mamma eftersom jag var så mkt med henne o buuuuwsaade, hehehehe.  Innan vi skulle åka så låste dennis bilen för att jävlas med henne för hon ryckte så mkt i den när jag satt dsär inne. så kom hennes pappa o tog henne.. så började hon nästan gråta ;o " JAG VILL KRAMA SAMANTHA !! " sött va? :) sen åkte vi hem, stressade för vi skulle på bio - What happens in Vegas. Jovars, den var bra.. rekomenderas! Sen på söndagen var det dags för hemfärd efter middagen hos hans föräldrar :)
Åkte lite tidigare än valnligt för att hinna plugga.. Åker med ett NORSKT tåg hem  - såklart! satt brevid en norsk som försökte snacka med mig ( ;s ) trodde först jag hoppat på fel för ALLT var norskt, tidningar som texter, som personer o massa ;s men de vart rätt ;) menar, hur många tåg kan de gå? ;p kom till gbg, träffade min busslumpare ;D hahaha! vet inte ens vad han heter, men att han är.. tjugofem år ;o  jättesnäll o satt brevid mig båda bussturerna :D träffade lite annat folk som man sällskapade ltie med =)

Time to plugga.. ska springa o köpa mig ett kollegie block, mitt e helt slut ..dels tackvare min käre vän emelie ! (!!!!)


Pusskram / Samantha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0