duktiga Samantha i farten igen (:

läs rubriken en gång till ...



jag har blivit sådär ritkigt duktig (: tex idag.. vad har jag gjort? okej , jag sov en stund..
men det var jag värd efter provet idag! (fint o skylla på det) maha:* hade arbetsmiljö
prov, o arbetsmiljö är ju inte så svårt, svarade på typ alla frågor utan 1 ;o men om man får rätt
är ju en annan femma, eller hur? sen iallafall kom jag hem på min farmors kära blå cykel, o det
är det jag ska komma till! Now a days kan ni finna mig på cykeln ;D hehehehehe.
Cyklat hela veckan ! :D så ruggigt skönt, de borde alla göra! Så det jag skulle komma till
i och med att jag vart duktig, åt nyttig mat hemma, vilade, upp igen o packa.. hoppade på cykeln
o trampade mig ner till stan (från vättersnäs för er som inte vet) .. åkte upp till a6 för jag kollade fel på
när träningen skulle börja.. åkte sedan tbx till stan till friskis för att köra ett medel pass. Sen efter det
cyklade jag mig upp till kamel på tuttifrutti, han e ritkgit snäll han:D han bjuder alltid på ngt! idag fick jag en dricka,
wohoo. inte så´å nyttigt men går ner efter en träning.. Där stog jag o kollade på han o hans otroligt blyga lillebror..
haha så söt han var! - kom igen. hälsa på henne !! han ba stod där o kollade o nekade.. haha , tjejbaciller !!
men gud så han kör med alla hans medarbetare, lillebrossan får plocka o dona, o hans polare tvingar han placera om massa medans han själv springer runt! haha
sköna är ni ;D o sedan cyklade jag mig hem o här sitter jag o väntar på att Darling ska ringa:D weeii..   dags o röra på mig, vi ses blooooggen ! ;D PUSS!


  <--- vi   <3     

eftersom jag inte hittar mitt batteri till min digitalkamera, så får de bli cambilder.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0