knasboll

kollar egenom lite bilder, tkr detta är sån sexyyy pose -

image191




Knasboll , o på tal om knas boll tänkte jag lägga ut lite meningar som sas när jag kom till trollhättan

Jag smsade "dennis , kan du ta med ett kollegie block? glömde mitt :/ "
så kommer jag fram till honom o vi sitter i bilen;

Dennis - Samantha, vi måste åka tillbaks till huset o hämta de där koleschijeboken(som han uttaldet dt, men scchh ljud) som du skulle ha!
Jag - hahahah, vaa? vad hette det sa du ;o
Dennis - Koleschiie bok?
Jag - nej dennis. . hahaha. KOLLEGIE BLOCK ! inte bok o inte koleschhhhhiebok!!


( haaha,  kan tänka mig att ni tänker _ vad är det roliga? men jag aaaaaaaaaaas garvade, ni ska höra hans göteboska till dialekt o det uttalet.. haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0