lämpligt.. passande!

image205
( If you don't love me -  pretend.
But im holding you closer than most, cuz' you are my heaven
)

förlåt att jag kanske skriver världens tråkigaste blogg..
Men det är så skönt att skriva ut alla känslor.. ni är ju inte tvugna att läsa.
Men av ngn anledning ökar siffrorna? Hmm;s

Det är så läskigt .. kan ni tänka er att jag nu de senaste åren har såå svårt för att lita på killar..
o sen nu , när jag ÄNTLIGEN började känna liite förtroende, så tar det slut !?
Men , jag kanske har mig själv att skylla ;p Jag klarar mig, men det är jobbigt att tänka tillbaks.
för endast 5dagar sen, sa du att du älskade mig.. Jag sa - hah, jag tänker alltid att detta är sista
gången jag sitter här på stationen.. o du bara log. falskt leende.
Men egentligen fattar jag inte varför jag sitter o tycker synd om mig själv?!
Det var ju faktiskt såå att det har varit osäkert de senaste veckan/orna.
men ville vi att de skulle sluta? hm, svår fråga egentligen.

Att jag aldrig mer kommer få ligga i din famn, kolla på film med dig, äta ute med dig, gå på bio med dig,somna i din FAMN,puss på dig hur mkt jag vill, gå på stan med dig, aldrig åka bil med dig, aldrig åka hem till dina fantastiska föräldrar.. det tär på en!

urscha mig, DET får mig att fälla tårar. Men är det värt det? Också en svår fråga. Mina senaste förhållanden har hållt 1 månad o dessutom kännts oseriösa.. men nu, det vart ngt spc.. ialf ett tag.
Det varade mer än 1 månad.. det var speciellt.. jag har inte vart så kär sen mitt första förhållande, och inte du heller sa du. Du hade aldrig älskat någon, innan mig. Du hade aldrig sagt sådanna fina saker till någon,innan mig.
Vad ska man tro? A eller B, höger elle vänster? O kan ni tänka er..alltid har jag velat ha en kille vars föräldrar är så snälla o bra, men de växer inte på träd. ( JAG HADE TUR !! ) Det kan vara riktigt svårt, o hitta en kille med föräldrar som e snälla, elr gillar mig, att mina föräldrar ska gillar honom, de är inte de lättaste. Men det gick utmärkt. Vartenda gång jag var hos dig, gick de som på löpandeband,tillochmed bjuden på 50års kalaset..

dennis, du kan hälsa dina parents att de var heelt fantastiska !

Nu ska jag bannemig inte skriva ngt mer, nu har de sista äpplet fått falla..
    


Killar & kärlek är inte alltid bra, tänk på konsikvensena, vad man kan förlora...
, det är tur att du äntligen kommit hem, du får mig på andra tankar, du har påverkat de hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0