lör morgon..

hej hej hej hej .

Idag är tant Samantha uppe i tid, fast än att de blev sent igår.
Kvällen kunde vart mer lyckad.. men inget att göra något åt nu.
Först var vi ovanför harrys i de där studentlägenheterna..
Sen drog vi till stan o, träffade ekan o micke.
emelie drog hem med 1 bussen :( så jag tog min buss hem o ekan o micke
med deras.. kom till ciggarren sen ringde ekan o sa att jag skulle komma
till dom, gick frånkinnarps ensam mitt i natten till österrängen där ekan mötte mig.
var hos micke som sooov typ;o tills.. 3 på natten! sen hem o sov:D

Idag var jag uppe strax efter 10, har redan duschat, diskat, packat ltie :) duktigt!
Ska åka till Göteborg idag, och nej! inte till dennis +o(
Ska hälsa på lite & så :) så vi hörs imon om inte annat..

Puss / S

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0