mamma

image195





Med handen på hjärtat;

utan dig , ingen jag !
Allvarligt talat nu, jag hoppas du läser detta.
när ingen finns vid min sida, finns ALLTID du! alltid..
utan dig mamma, vet jag inte vad jag skulle ta mig till.
Du är den bästa i heela min värld, du lämnar mig aldrig.
Att tänka tanken på att du någon gång ska lämna mig, eller
om det skulle hända dig något.. de skrämmer mig riktigt mycket!
kan få mig att börja lipa vilken sekund som helst, men det är nog inte konstigt..
Du stöttar mig alltid, gråter med mig, skrattar med mig, shoppar med mig,
kollar film med mig, du gör allt! och är helt enkelt världens bästa mamma.
och tro mig, jag menar vartenda ord av det jag säger.
Oavsett hur mycket vi bråkar, slåss & larvar oss.. så är du ändå trots allt min mamma.
Och jag säger det ofta till dig; du är världens finaste mamma! Jag undrar om du tar åt dig?
de borde du.. för du ska veta att jag skämms ALDRIG över dig, jag är snarare stolt!

många säger orden, men jag menar det verkligen ..
Jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0