no aaaaaaaaaair

TJAAA BLOGGEN ;D

vad händer & vänder?
Själv är jag nyvaken men på strålande humör, vaknade av att de var så varmt i sängen..
Kan de vara solen som stekt på!? Emelie åkte precis, hon finns med mig för att trösta..
Kan vara den bästa! Hon snackar i sömnen !! haha, fan vad jag skratta..

Hon
vred sig om o sa vad händer där nere?
Jag - va= vad som händer där nere? ;o
Hon - aa, så vände hon sig om o sov igen.


Missat iprincip hela skolan, men jag har mina anledningar , o emelie också(?)
Ikväll blir det förhoppningsvis party, med den bästa såklart <3


Måste hitta min sladd till digitalkameran, har en hel del bilder där, under veckans gång..
Har ju tex vart med Anna, det var då inte igår.. Hon är underbart söt hon.
Satt inne på dragon huuuur länge som helst o bara pratade :) Drog hem till mig ,
men stannade vid lyxhusen här nere vid vattnet som vi båda tog kort på,
men här kommer bilderna från Annas kamera;

     (K)

Nehe, nu ska jag  försöka fixa till mig, o torka bort tårarna, det är svårt ska ni veta! Puss / S,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0