nu

+ Snart helg
+ Jag har hittat mitt bankomatkort (överlycklig):D
+ jag har kommit över dig
+ jag har världens bästa mamma + emelie
+ 2½ vecka kvar tills sommarlov
+ = slut på prov/läxor
+ kanonfint väder
+ marknad+rixfm.
+ jag, sandra, ange & em är tuffast
+ pappa fyller gammal på lör <3
+ de är skönt utan dig....
+ jag o em är grymma på att cykla dvs komma försent till lektionerna
+++ HAR FÅTT G I MATTE !!!!!!!!!!!!!!!!! - ÖVERGLAD !! :D


- Vart utan bankomatkortet för länge
- vill ha någon att pussa på
- fått olja på mina kläder
- hittat massa kläder jag inte har råd med
- 4 prov denna vecka + 3 inlämningsupg.
- depp
- jag & em måste snart meka med hojjen igen (hahaha)
- måste hitta fakta jag inte kan finna
- vill ha ett BRA sommarjobb :/
- vill att takida ska komma på rixfm festivalen :/
- blonderat mitt hår utan resultat (?)

hinner inte ens skriva blogg, har så mkt i skolan :'/

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0