utan spår

Idag;

Hade sovmorgon.. riktigt skönt! även behövande med tanke på att jag satt uppe alldeles för länge igår.
Har ju börjat få in en rutin att försöka lägga mig runt 10 halv 11. de e bra!
Började ialf halv 11 med en halv turism lektion, sedan mat sen Lewi lektion, urscha!
Måste få uttrycka mig lite, undra om det är bara jag som tycker att han är orättvis?
eller nej, det vet jag att jag inte är ensam om att tycka. Du har allt dina favorit elever du lewi..
Sen engelska och till sist ekonomi eftersom en hel del fått ig på provet eller inte gjort det..

Kom hem.. åt o fixade mig lite snabbt. sedan drog jag o mor min ner till stan för de vart bio dags (=
" utan spår " heter den.. Mamma sa att de skulle vara en svensk film så tänkte den skulle va lite B.
Men riktigt bra var den..  :) var dessutom inte svensk, trodde vi hade satt oss i fel bio salong först. men icke (:

image188   image189

Kan väl passa på att erkänna att jag var nog STÖRSTA mesen där inne. iomed att vi hade fribiljetter dit,
så satt såklart inte jag o mamma på samma rad.. satt själv, längst ner i hörnet.. sjukt så jag hoppade till emellanåt, satt & pillade på mobilen för att inte koncentrera mig allt för mkt på filmen ;p hade även jackan
över mig som säkerhet ; ) haha! fy dig Samantha..

Pusspuss, ska äta varma mackor nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0