blogga av mig..

Hej, jag heter Samantha Dahlgren, jag är 17 år & bor i Jönköping.
Jag har en förmåga att för sova mig iprincip varje morgon, och det gör jag med flit.. Glöm inte det !!
För att jag älskar verkligen att försova mig..
Jag gör det för att jag vill få ig i betyg i de flesta ämnena och för att förstöra för mina klasskompisar..
(som säkert får ig pga mig?!) Jag tror faktiskt att de får ig för min skull.. Och att de blir glada på mig
för deras bästa..


...det låter rimligt va?


jaja , var tvungen o skriva av min glada  ironi !! Och det är så jag tycker o tänker så ni vet! är redan hemma från skolan, kl är bara tolv.. det är skönt! Jätte skönt o fint väder ute är det också. Jag är ensam hemma så kan spela massa cp musik högt utan att mamma ska klaga eller skrika på mig för mitt stökiga rum.. Ska allt försöka hinna med att överraska henne tills hon kommer hem imon att ha städat mitt rum o damsugat + diskat lägenheten :) Iallafall, det var ingen lång skoldag idag alls.. & inte nog med det så gick jag ut ur skolbyggnaden ensam på väg hem.. Så hör jag några skrika; duu.. tjejen? så vände jag mig om o kollade både höger & vänster, till slut ser jag några byggarbetare på taket sjunga.. hahaha, jag fick mig ett riktigt gott skratt, va fint de sjöng " staaay with me diana! " .. söta !

Nu ska jag dra mig upp till JB igen, träffa Gröhn..Senare ska jag passa på att vara med Madeleine, måste ju passa på eftersom att hon åker hem imorgon.. Ska hyra filmen när mörkret faller..aldrig sett den faktiskt..



Vi hörs sen, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0