brr . ...

brr . . det är såå kallt ute ;o jag o anna har ätit på alcamo lite o pratat.. nu e vi hos mig o sjunger lite som vaanligt.. jag är så himlans seg idag, har vart igång för mycket under lovet.. o imorn är det skola och jag har ångest. vill inte vill inte vill inte !! :(  så idag ska jag försöka hoppa i bingen i tid.. kmr aldrig vakna annars imon, men de kmr jag inte göra ändå ;D

Igår;
kvällen började hos wirell, när vi kom var det bara han&ahlgren där.., men tog OCH (!!) vi var utklädda när vi kom dit men klädde av oss de fort som attan sen.. Var utklädda till sumobrottare o hela köret..  Tänkte vara alltifrån muslim till spöken.. kom på att inge av det skulle vara en vidare bra idé . .  folket kom o rörde på sig, vi stannade ! Kom en helvetes massa brudar dit ialf, men de gjrode inget.. iallfall inte om man är så social som jag kan vara ibland :D hihihi.. Så det var en hel del snack om allt, lite dans osv :) vid .. 12 eller ngt drog vi inåt stan, har aldriiiiiiiiiig vart med om ngt liknande !? helt sjukt dött .. heela stan var död. vafan? det var ju lördag? vid halv 1? men sen var det ju as mkt folk ute i fredags istället ioförsig.. Sen drog vi alla åt olika håll för att sova :)


nu ska jag sluta skriva för ngn timme.. för kall om mina stora händer.. Puss !



akta dangerous minen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0