crossfire - lady !

goaste låten :) för att inte nämna kiss kiss med tarkan, sånna gamla goa minnen :) hahaha, skämde ut mig igår ;o

jag lyssnade på kiss kiss, får sånt flipp när jag lyssnar på den o börjar dansa o larva mig o skaka heeela kroppen typ( rumpa osv ) så dansade jag med min mamma ( hon dansade INTE ) precis framför fönstret i vardagsrummet..så stirrar hon ut genom fönstret o ba - samantha, haha  . . det är folk utanför! så var det väärsta killgänget som blängde.. gud så pinsamt !

'Är redan hemma, föör tidigt.. fick sluta kl 14 idag, det var alldeles för mkt personal och inte alls mycket gäster.. mamma är och äter lunch o jag dansar & sjunger.. Ska fixa mig o dra upp till a6 , köpa ett par skor (om de finns kvar) röda, med pytteliten klack.. men de var söta :)

vi hörs sen ! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0