datorn e igång igen, fast med problem

Mamma kom in o väckte mig halv 1 o sa att datorn funkar igen... woohooo! dock funkar inte alla knappar - damp här hemma?! - ja !!! oo de stinker fisk här hemma, o jag tror allvarligt talat att jag spyr snart, vilken doft!?

Igår var de massa deeeeeeg, jag o gröhn drog ju hem till mig för att färga mitt hår.. sen hem till henne igen för mat o film, mysigt var det med massssssssssa snööö, helt underbart!! åååh..  sen drog jag till lundin, på vägen träffade jag bäck roos, alle o typ 13pers till som sa att vi kunde följa med dom på fest med dom.. så jag anna o frida fixade oss lite, käkade o väntade på dem.. dock skippade vi festen o drog hem till bäck ist, satt alla o tryckte i soffan, kollade film, snackade o skrattade.. sen dog vi hem vid halv 2 bussn.. mjoo men de vaar en lyckad kväll.. mysig ihimed snö - vilken lycka..


Idag ska jag plugga om jag hittar papprena.. sen handla.. haha rolig dag.. ne nu värker de i mina händer, trycker sönder alla knappar kännr jag.. så hörs sen om jag intee har tagit sönder datan :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0