de finns folk som har de värre... men;

jag vet inte riktigt va jag ska skriva.. hoppas bara att du elr sandra ska läsa detta.. önskar att du någon ska fatta hur tråkigt de är att känna att man knappt har en pappa.. ialf ingen som hör av sig, frågar hur de är, ska vi ses över en fika? hur går de i skolan? .. bara höra av sig iallafall.. sker la knappt en gång i halvåret va? Jag är trött på att behöva ringa dig..
för vi har knappt ngt att prata om ändå.. Jag veeeeeet hur du hade de som liten o att de har påverkat hela dig, därför tycker jag att du ialf kan visa dig bättre än dom o försöka..du har ju fakiskt 2 barn nu.. glad för Tilda att hon bor hos sin pappa ialf, o hoppas att inte hon får samma konstiga relation som du o jag har. Jag är glad att jag har båda föräldrarna vid liv, de är jag verkligen så vill inte höra något om att ja inte skulle vara det! Men de är tråkigt att ha de såhär.. men antar att har man en gång missat ngt så fortsätter de väl så.. Hur mkt minns du sen yngre år?? fan.. du skulle aldrig förstå pappa.. =( skulle du o jag bo ihop så tror ja du skulle få spader.. "varför ska du in till stan såhär sent en lördagskväll?! " .. men de är för du o jag har missa så mycket tid!!! Dock tror jag syster får de bättre för du har nog lärt dig endel sen jag var liten.. o de är jag glad för!







min fina pappa...


ursch, va själviskt detta lät.. men de är så jag känner.. o jag menar inte att de skull vara sååå synd om mig men ah, de är som dt är.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hold On baby<3

2008-11-24 @ 20:48:27
URL: http://greeenplace.blogg.se/
Postat av: Samantha

alltiiid gröööhnen ;)<3

2008-11-24 @ 21:56:36
URL: http://sdahlgren.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp men e ju klockren habibi;)

2008-11-27 @ 23:11:27
URL: http://greeenplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0