en sjuhundrades fest ?!

Japp, det var det ju... från början iallfall! Var i lokalen iprincip hela dagen för att fixa inför den stora lyckade kvällen.. Vid sju kom folk för att käka middagen som var förövrigt riiktigt god :) Träffade på Michaela också som var där med sina jäätte snälla kompisar så hängde mest med dem. Skålade för johan & robin som lagt ner såå mkt tid , pengar & energi för dennna kväll.. Efter maten kom kaffe, rulltårta, dricka in.. Käkade lite o snackade med  chicksen ;p Efter var kl helt plötsligt snart 21.. Vilket innebar att festen skulle börja.. Folket rullade in som på räls från taxi bilar, vänner osv.. Dansade en hel del, träffade ännu mer folk som bemötte mig så himla snääällt. ååhh va gulliga alla vart! Jag och Michan gick ut o planerade johans födelsedagspresent som vi tänkte ge tillsammans eftersom att johan är hyyyyperaktiv o inte kan sitta ner en stund utan alltid umgås med kompisar så skulle de passa bra om vi 4 gjorde ngt tillsammans ! kmr bli greeeeat!


Ännu mer folk kommer... alla dansar! Jag o Michan får syn på väärldens klunga med folk längst in i hörnet i lokalen.. mörkt är det och Saman stänger av musiken.. massaa bråk :S hann / kunde inte se vilka som bråkade, men bara mer och mer la sig i o blev tillslut en hel samling med folk som skulle slåss...dels albaner(?) , folket från Lund etc.
Jag fick PANIK (!!) o vi försökte få dem att sluta vilket som var heeelt omöjligt.. Letade rätt på johan som befann sig inne i köket med några andra.. Bråket började lugna sig. men folk gick runt i bloooodiga skjortor & tröjor. En eller 2 st fick föras till akuten..


Varken jag eller michan hittade varken robin , johan eller Edwin... ännu mer paniiik!! Folk började prata om att en kille ifrån Lund var borta.. Så jag o michaela stack ut för att leta rätt på honom. vilket var svååårt ! slutade då med att han redan fanns inne i lokalen.. Ägarna till lokalen kom, Johan & Robins föräldrar kommer också.. Massa utskällningar och diskutioner i köket.. ursch det var inte kul att se så mkt skit de fick o att festen hade spridit sig ut över internet tillochmed o att Ragnar skulle få skit för att de var så mkt liv ! Efter ett tag beslutas det att festen ska läggas ner o endel börjar röra på sig, somliga bara stannar kvar o häckar medans några andra städar undan alllaaaaa burkar, flaskor, svabbar golvet osv.. Folket som kom ifrån Lund hade ingenstans att sova längre, eftersom att de vart tänkt att vi skulle sova i lokalen.. Så ca 16 pers sov här hemma hos johan.. Jag , Trulls, Nickolaj (stavas?:P ) , Malmö-killen & Therese fick sova i ett annat litet hus intill.. mkt bättre. Sååå.. ah, där har ni kvällen ! Fan vad synd att de blev som de blev, jag o michaela hade väääärsta damprycket där inne.. endel människor har inget hjärta !!!!


Tyckte sååå synd om Johan och Robin, man kunde verkligen se i dess ansikte hur besvikna de var.. =( stackarns ! Men det var iallfall kul så länge de varade och jäättte trevligt folk verklien :) jag åker hem imorgon bitti istället eftersom att polisen vill att jag ska vittna utav de jag vet. Nu ska jag o Maria (Johans mamma) ut & gå tror jag.. Hörs senare (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0