ensamt, tråkigt, inte trött = kan inte sova


Klädsel
Vad har du på dig idag:
just nu om kvälla bara tights o linne.
Vad använder du just nu för skor: Ett par svarta stövlar o ett par låga svarta skor
Favoritfärg på kläder: svart o vitt tror jag

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Johan
Du gick på stan med: hmm.. måste vart johan fast i lund då..
Skällde på dig: MAMMA!!!

Senaste
Låt du hörde:
Lady gaga - pokerface
Film du såg: step up 2 the street
Mat du åt: stekta nudlar, yummie.
Kram: Anna eller Joanna!
Puss: johan på munna, joanna lite på kinden tror jag allt..
Känslan: wow, ska vi kanske göra om här? fan va nice.
Resa: haha, skåneland då!
Dröm: minns jag icke.
Boken du läste: hahaha, har inte läst ngn bok sen jag vet inte vad. Men senaste vart nog magdalena graaf
Personen du träffade: Anna
Personen du pratade i telefon med: Madeleine (L)
Personen du fick sms av: Madde
Gången du åt en 7-eleven korv: haha, igår..
Gången du var utomhus: nyss
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: familjen = mamma = idag.
Saken du köpte: Ljus på ikea.

Om dig

Namn: Samantha Dahlgren
Ålder: 17
Smeknamn: Sam, Säämääänthaa, Sammie
Sysselsättning: ute o ränner
Bra egenskaper: försöker oftast vara glad, social, snäll?
Dåliga egenskaper: Rätt lättirriterad, svartsjuk.. :C
Linje/klass: just nu, HP2D sanda..
Hårfärg: blondt..
Ögonfärg: Bruna
Skostorlek: 38 typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0