Fredag-lördag . .

ledsen madelen (kusin!!) , jag har färgat håret nu !! Mörkt så in i blev det ;) haha. men de blir blondare med tiden!

Ska bara meddela er att jag är utan dator hemma ;s pajjat !! råkade spilla utöver hela tangentbordet på bärbara så datorn bara stängdes av o jag fick panik.. mamma kmr skjuta mig !! ringde runt en hel del o frågade om hjälp.. gick åt skogen typ.. Hade för övrigt rätt så trevligt igår .. några killkompisar kom över till mig då jag var med anna.. så vi dansade till gamla godingar så som ABBA tex! spelade kort o sånt.. sen var mamma på väg hem vid ett tiden.. så då drog vi! O jag drog ut till råslätt för att träffa en kompis som i sin tur var hos hans kompis.. Sen ringde Gröhn, så då hämtade vi henne också! Så satt vi vakna typ heeeela natten & morgonen.. haha det var galet! Käkade korv m, bröd i torsvik också ;D
Vid halv 8 gick bussen hem till barnarp .. kääkade frulle i princip utan sömn.. men kul var det ialf, for sure:D

Såå.. ah ikväll är det lördag o jag ska dega ute hos gröhn ett tag till.. kollar på 'bring it on' med hennes familj.. fattas dock 2 bröder! sen drar vi till råslätt förmodligen fast med Lundin istället,ska passa på att hälsa på pontus som e på besök också! jaja, ska fortsätta proppa i mig godis o kolla filmen..vi hörs när jag har en dator tillgänglig! ni kan ju alltid nå mig på mobilen ;) tack för igår btw..

ska be anna skicka bilder till famrmors dator från igår också! Ta hand om er, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Madelen

Lägg in bild på hur det blev, är nyfiken! :) puss

2008-11-23 @ 03:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0