godnaatt guys!

Nu är jag svin trött o kan knappt stava mitt eget namn o vet inte längre hur man håller ögonen öppna. jisses!
Ikväll har jag ätit mig tjock på peppakaks deg blandannat. Pratat massor med min älsklingsanna.. gud så jag alltid saknar våra samtal o hela henne när jag åker iväg. Snart kanske vi drar neråt landet tillsammans ;D gud va kul de skulle vara! och hörrni, snart är det jul !? haha, galet fint! Längtar så in i bäng.. det är ju så himla fint & mysigt o jag längtar sönder..

Äh för fan, nu ska jag hoppa i bingen , deeeeeé är grejer det!



Jag vill känna din kropp emot min..
...höööra pulsen slå!
Din mun tätt emot min..
Hjärtat snabbar på!
Jag ser på dig och du ser mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0