halloween planeringen hittills

.... är följande:

- fest på österrängen med en hel del folk vad jag fattat de som.
- maskerad fest.
- hur kul du vill!


Alla kommer säkert vara tråkiga eller bära playboy liknande klädsel.. men INTE jag o anna , för vi ska vara sumobrottare.. hahahaha, tajt linne med kuddar under. lakan/morgonrock över med snöre runt, fulaste sminkningen någonsin. men ska nog ha vanliga kläder under, ifall man drar in till stan..kanske är lite pinsamt o komma in sådär.. jag vet inte ;p

men är inte helt fullbodad ännu, 100 % säker är jag verkligen inte känns liiiite lamt att ha det där, kanske bör komma på ngn annan idé?! Om inte , så får det bli en galet rolig kväll med grym klädsel !

vi är pinsamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0