here comes the four to the five to the six ..

Nu drar jag till skolan igen,  är typ jääätteee seg o börjar bli sjuk, liksom alla andra runt omkring mig också börjar bli! Huvudet värker, även halsen. Kalas bra ju ^o) Tur att man slutar tidigt idag då... Har en lektion kvar, sen drar jag, sandra, ida, amanda &lollo upp till a6, ska köpa in lite små saker till vårt UF - företag.. Ikväll står vi inne på öppet hus på sanda(?) o säljer. Dusch créme, kryddor+olja, fint godis, badtofflor+svamp+massageolja & doftljus.. blir kalas, bara det att jag MÅSTE plugga ikväll eftersom att det blev ont om det igår.. värre med det! skulle ju vara med gröhnen idag med.. Äh, får börja prioritera bättre!

ojoj, nu kommre bussen snart, lata jag orkar inte gå :) Hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0