I Laholm.

tjabbaaa. vad händer mitt i natta? jaa.. jag sitter o degar vid datorn o sjunger till reehaab för de som ville veta..
pendlat som en get idag.. först från jkpg till göteborg där jag fick OBSERVERA (!!!) träffa madeleine i 1 & ½ timme..
blev helt paff när jag kom till stationen då de sa buss till GÖTEBORG !vilken lycka.. iallfall, var med madde ett tag i nordstan o älskade rut m. flera sedan kl 15 drog vi till terminalen igen för ett faväl , denna gången gick bussen till halmstad där jag sedan fick vänta på tåget mot laholm som de själva trodde, i själva verket skulle jag planka till båstad eftersom att gränsen går där emellan så kostar det en hel del extra tyvärr.. fattiglappen själv ! så plankade sista hållplatsen med tåget, livrädd var de rätta orden! Mötte ialf upp johan vid typ halv 6, gick till hans match där jag lärde känna en tjej som heter michaela , svin go =) så henne ska jag få umgås med på lördag o även imorgon då jag, edwin, johan & michaela drar till danmark =) hur bra som helst.. dubbeldejt ;) sen så satt vi o skötte poänngen under matchen som slutade 6-6 efter mkt kämpande :D mahaa.. Nu ska vi snart dra ner till havet som för övrigt ligger huuur nära som helst :D fiint! måste passa på o kika.. helt sjukt är det, för att komma hem hit till johans pappa måste man köra med bilen på stranden, aldriiig vart med om det innan !? ;o

ne, time to go! seeee ya later. Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0