I think i could understand...

tjabbaaa! jaha, då var man hemma.. Nu är det snart galenskap på gång.. som vissa inte gillar ;p jag o anna har en fix idé, eller snarare vi fick en fix idé.. Snart när hon kommer, ska vi färga varandras hår..MÖÖÖÖÖÖRKT !! så in i! Fattar inte hur jag vågar !?Har ju iofs redan vart mörkhårig, men minns jag rätt så ångrade jag mig efter det.. men man lever bara en gång, o de är ju så fint !! o de matchar ju med mina mörka ögon också ;p Men helst vill jag vara svarthårig, en då skulle jag se ut som ett lik.. Liket Samantha ;)  o så vill jag gäääääärna ha grön/blåa ögon till det också ! så ni som har det , fan.. var stolta:D vill med ! =/ -har ialf vandrat på stan, varit i råslätt, a6, a6 igen.. Köpt färgmedel o annat gottit.. Även vart en runda förbi willys, woho! fick de billigare:D gulligt värre..  så nu ska jag slänga i mig lite käk innan kvällens bravader börjar =) NICE? jappjapp!

vi hörs senare.. kanske! =) Pusskram
 

Buhuu, farväl mitt hår.. Jag har älskat dig emellan åt, när du såg fin o fräsch ut, lååångt hår på't !




Kommentarer
Postat av: Madelen kusin

du vet vad jag kommer säga nu gumman. FÄRGA INTE HÅRET MÖRKT!!!! Du är så fin i det blonda.. Puss

2008-11-21 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0