Im going crazy nooooow

vilka dagar mina damer & herrar..


Vittnat för politzie - anledning till att jag missat skolan idag (!!)

Kollat på 2 filmer ( a walk to remember - såklart! & all boys love Mandy Lane - knepig film ;s )

Myst som sjutton

Har vaknat tidigt så in i bäng

Vart i både halmstad, båstad, laholm, göteborg & Jönköping under en helg :P

En cp kärring inne på swebuss skrek åt mig, hon var nog trött på en konstig tjej som jag ;p

Träffat Madeleine i göteborg under tiden jag fick vänta 1½ timme på bussen hem.

Gröhn mötte upp mig här hemma på stationen

Ätit 2 ggr idag.

Ska köpa pepparkaks deg.

Träffa Anna Lundin snart

Två hjärtan har försvunnit ;o

Söta miccaela har blivit vän med mig på facebook.

Kär?          eller...? :D
 
Madde ska förhoppningsvis hit i helgen :D

nu ska jag gå.. hejdå!



Kommentarer
Postat av: madde

saknar dig hjärtat. (L)

2008-11-19 @ 19:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0