I'm lovin' it

Nu är jag hemma & ska åka o jobba ! halv 12 - 16! ganska deg :)

gårkvällen var lyckad, jag & em drog till råslätt vid halv 10 tiden. Möttes av valle, var hos hans systers lägenhet, spanade in de 2 små söta sovande barnen,  satt på balkongen typ hela kvällen vi med robert valle & em. Vid halv 1 drog vi oss, emelie stack in på centrum på ngt vänster (!?) o jag träffade kompisar eftersom jag inte vågar riskera. Träffade sedan på micke så vi köpte med oss mat o gick till honom! Vid halv 3 kom emelie, sen soooov vi  hela natten lång, eller nästan.. hans jävla cp katt dampade loss i natt.. blev galen ! 

puss hörs sen :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vårda språket pyllen

2008-11-01 @ 12:08:10
Postat av: Samantha:

haha, kan det vara micke som är anonym? pyllen..

2008-11-01 @ 15:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0