krångel..

 

hej hej ännu mer trevligt hej!
hur mås det idag? själv önskar jag att jag mådde som på bilden ovan:p
haha, men ååh.. är lite små arg!! att de ska vara sånt krångel med att byta skola..
känns som om att jag har en hel del stora val att göra. Skulle kunna börja på kitas nu om jag velat,
men är osäker..jäätte osäker tror jag allt. Pratade med rektorn nyss som sa att de jobbar i ett snabbt
tempo i matten.. o jag har inte ens gjort klart A-kursen i matte..o så sa de att de kan bli rätt så myyyycket
jobbigt för mig då. Jag kan även börja på JB i 2;an ist för ettan.. men vill inte gå i den klassen.. det känns
så tråkigt om jag ska vara ärlig att komma till en helt ny klass helt ensam o inte känna någon.
Kan tänkas att jag byter för kompisars skull.. men så är det inte eftersom jag inte vill gå i den klassen ens..
Vill börja med Gröhn.. men de kan bli svårt eftersom hon går samhäll hälsa eller något.. o då blir det ettan likförbannat.
åh, vad jobbigt.. får la gå kvar på sandaskiten ett tag till... ;(
 

o ett annat lite mindre val är om imorgon som jag måååste bestämma nu! är det värt att dra ner till johan på den festen? med hundratals folk som jag inte ens känner 1/4 del av..? men jag vill ju träffa han o för attt jag gillar honom o det kaan ju bli kul! Men å andra sidan e jag ju bjuden hem till nancy med alla andra tjejer. :( som jag isf missar!!  what should i do !?

Ska äta mammas hemmalagade pizza.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0