Lär känna mig mer;





Sötast: Mamma , alltid !

Älsklingsmat: Allt som är onyttigt men även mammas mat

Rädd för: ORMAR SÅ IN I BÄNG!!

Egenskaper: Snäll, social?

Framtidplaner: Klar med skola, Sen resa, au-pair, flytta till göteborg, skaffa familj.

Favorit färg: Vitt & Svart

Älskar att: shoppa, umgås med de bästa

Hatar att: bråka, vara svartsjuk o deppa.

Saknar: Johan, morfar..

Gillar att: partaja, umgås med vännerna.

Det första på morgonen: Snooozar ! letar kläder

Det sista på dagen: går på toan :P haha, kan inte sova om jag vet att jag inte vart på toan :Phahaha

Daglig rutin: mat när jag kmr hem efter skolan, datorn, ut - kan INTE sitta hemma en hel dag
även höra mammas tjat !

Favorit drink: dricker typ inte drinkar?

Husdjur: Hos pappa isf, katt och hund!

Vill helst slippa: brååååk!! otrohet

Mest nöjd med: haha, lite kul emellanåt isf när folk säger att de e grymt att jag e blond & har bruna ögon de e väl jag rätt nöjd med, men ibland vill jag ha blåååa ögon också!!

Vidrigaste: svikare, falska människor, bråk, våldtäkt etc

Finaste: Människor som hjälper andra behövande

Behöver just nu: En bra kamera, pengar (!!!!!!!!!)

Tacksam för: De jag har i mitt liv..

Dansar till: R n' B !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0