Miss independent

läs inte min blogg om den nu är så ointressant !! blir inte klok på sånna som ska hålla på att kommentera onödiga saker, läs inte då ? min blogg, inte din!

Nu är jag hemma ialf, blev senare än förväntat.. Kunde inte hålla mig, så vid halv nio i morses körde johans mamma mig till bussen, kl 9 gick den hemåt..Har haft vääääääärldens mysigaste helg , for sure !! aldrig mött ngn mysigare =)
har festat lite, ialf i fredags.. var inne på en krog i lund som Saman (hahaha, halva mitt namn! ) fixade in mig på innan de öppnade, sen kom johan o en annan kille in också.. Dock hatar johan att dansa, fattar inte !? så vi satt mest o snackade o drack lite granna.. 
vid 2 tiden traskade vi hemåt.. o somnade ganska direkt ! Lördagen drog vi till Nova ( som är liknande a6 men roligare o fler butiker ) o kollade runt lite.. åt thai mat.. Sen drog vi hem till Simon senare på kvällen.. Nog om det !

Igår ialf, så hade de släkt middag som de ville att jag skulle vara med på , var jääätteee nervös.. Hans båda systrar med tderas pojkvänner, farmor, mamma, pappa, mormor, morfar fanns på plats.. åt en maassa god mat, kött o potatisgratäng o grejer.. o efterrätt på det :) efter all mat började folket  röra på sig o jag o johan gick o la oss.. var så himla trötta efter maten. Dock somnade vi inte förrens vid 3 inatt, låg o kramades, lyssnade på musik o pratade.. kalas mysigt !

men får skriva mer senare, ska till kaffe paus nu :) Pussss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0