MORGEN !

god morgon mina nära & kära :) allt bra med er idag?

Jag känner mig svin stressad, fast jag klev upp 3½ timme innan bussen går.. Vad ska jag ha med mig? fast jag stooorstädade min garderob igår så har jag ingenting att ha med mig, o har lånat ut kläder till en förbannelse;s
såå.. ska ställa mig o leta nån timme till ;s balle också :/

Ska ner till lund iallafall, o på lördag drar vi förmodligen över till danmark för vandring, shopping & käk, hur fint som helst ju:) hoppas på solklart väder ;D

leggings
1 jeans.
chinos
2 stickade tröjor
partykläder (klänning tror jag de blir)
1 vanlig tröja.
en polo
Linne
trosor/bh/strumpor..


funderar på om jag ska ha med mig mina stövlar och vanliga skor , eller bara en utav dem :s
det borde väl räcka nu va?

Kommentarer
Postat av: ....

intressant och veta vad du ska ha med dig..eller inte ...

2008-11-07 @ 12:33:15
Postat av: Anna

det är jag intresserad av ;)

föresten du glömde mig i resväskan! ;/

2008-11-08 @ 18:37:17
URL: http://annaclundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0