No stress!

tjatjatja ! läget da !? själv? , hmm.. duger.. en djävulsk huvudvärk så jag tror jag spyr snart.. hm, vad kan det bero på !? jag tror jag vet.. o jag har ett löfte, jag ska sluta upp med det ! japp japp!

Nyss hem kommen för sjutton, vart o fikat med finaste evelina .. var hur kul du vill att träffa henne, de var då fan inte igår iallafall.. Berättade o pratade om massa saker som jag då inte visste om ! haha , sjuka saker också !! Ska ses på måndag också , de behövs.. för jisses så mycket saker vi hade o fortfarande har o prata om när man inte ses så ofta ?! ojoj! Hon tycker jag är för snäll mot vissa människor, hon har rätt ! Nu ska jag bannemej tuffa till mig lite, ska leta fram hårdhandskarna ur garderoben min.. På tal om garderoben haha det är fortfarande skit fint i mitt rum PLUS garderob, plockade precis undan lite precis o har mys här inne på högsta faktor.. mysmys! för er som ville veta menar ja ;) Imon har jag prov med ja, juste ! men jag kan det... om jag har skrivit ned rätt svar då vill säga !

Såå , vad händer till helgen? Inte mycket.. ska vara med Anna for sure iallfall.. madde kommer inte heller tyvärr.. jäääävligt mycket tyvärr !! :/ I miss her.. Så, den 12;e december är det bokat! o kanske ska ses under nyår med om vi får ihop alla andra planer så att säga! det kommer bli great.. jag längtar sönder till december månad!!

Snart ska jag, micca, johan & edwin till danmark.. datum kan jag inte säga i bloggen eftersom de kan skvallras ut till folk som inte bör veta.. då ska vi fira Johan's födelsedag tillsammans.. eftersom att johan är en över social o aktiv människa får man ingen lugn stund.. o han älskar ju att umgås med kompisarna vad jag har fattat ;) så jag o micca bestämde att vi firar hans födelsedag i danmark tillsammans då vi ska bjuda på endel saker som jag inte heller tänker säga här =) hehe. tar det efteråt!  oj vad mkt jag skrev, mer än planerat ! bäst att jag slutar nu då! Sköt om er, pussokram!


 hej suddig bild:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0