nu vet jag hur man stavar till dåliga vänner

Nu har jag fått nog. Så som du gör ... så gör man inte!!




Har nysss vaknat upp, elr ok 30 min sen.. Slutade vid typ kvart i elva idag efter nationella som jag för övrigt inte vill
veta betyget på, uuursch.. tycker första delen var piss svår, hör-övningen var nog trots allt lättast! Sen drog vi till stan
o åt donkan givetvis.. var hemma vid 1 o slocknade=)



TANDLÄKARSKRÄCK!!

Ska strax till tandläkaren..OCH BORRA!!! rädd som man är så lär jag ju börja lipa elr ngt.. typiskt!
Efter de blir de a6 meed pontus, ska hjälpa han med julklappar =) mys stämning nu ju..

hörs sen..    ps; kan ni inte börja kommeentera mer? mkt roligare då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0