skola, hem, madde !


 hahaha, vilket roligt kort jag hittade på folke ! asgaaarv !!

Sitter i skolan o degar kollar lite på facebook osv.. Idag är jag hur pigg som helst & det är huuuur bra som helst eftersom jag ska äntligen träffa min saknade madeleine som är på besök i jönköping, ska även beställa biljetten idag till götet.. också hur bra du vill ! längtar... Sov även 10½ timme inatt för de som vill veta, somnade i soffan halv 9 ;o helt galet.. frös soom en hund så tog en värme kudde på magen och somnade.. vaknade mitt i natten o fattade ingenting o vart jag var..
 
nee, nu är det skärpning.. ska jobba på lite nu så jag inte hamnar efter alla andra ;) Pussis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0