Tell me where do i go and watch and pray for a miracle?

home sweet home ! skönt o vara hemma lite, men inte lika skönt att se allt stökigt ! ;s urk på mig.
Tror nog jag skulle fixa hushållet bättre om jag bodde själv i en lägenghet, då är det ju förhoppningsvis bara mina saker som är där o jag som stökat ner, mkt smidigare.. Då blir det inte lika mycket disk mamma ;) håller ni inte med om att det är lättare att tex städa upp sitt rum om det bara är liiiite som är stökigt? dessvärre är det myyyycket som är stökigt i mitt rum nu.. hehe, nu ska jag käka mammas goda lasagne o sen dra ut till bussen, blir mys med madde idag!


Anna LUNDIN, jag saknar dig! <3 kryyya nu !!


Kommentarer
Postat av: Anna

saknar dig med ! <3

2008-11-05 @ 21:05:22
URL: http://annaclundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0