tisdag.. snart torsdag:D

tjenixen !

Nu är det 98% säkret typ att jag byter skola, blir icke JB , utan de blir kitas :)ihihi ! fast ska  börja om ettan dock =/ för de har ju inte handel.. men jag behöver det! Har så himlans mycket frånvaro nu .. typ ! har missat massa nu de senaste o de går ju ut över mina betyg ... tyvärr! O jag e ju inte sandas pluggis heller direkt om man säger så, så har ju inte direkt de grymmaste betygen! Så att börja ettan igen, kan nog vara bra för mig.. och anna ! Vem vill gå ut gymnasiet med dåliga betyg egentligen? inte jag iallfall.. Så ska försöka kämpa, de ämnena jag redan läst som jag fått g/vg i behöver jag inte ansträga mig till under lektionstid. hur soft schema som heeelst ju :o lovelyy !! käka mat på style med, åka till sälen också eftersom att jag är den grymmaste skidåkarn .. eller inte ! kommer aldrig glömma ulricehamnsresan i högstadiet.. haha! Jag o Evelina gick upp i backarna både med och utan skidorna på fossingarna, vem vågade åka liften !? tids nog testade jag.. o ramlade av på dirr ! så aldrig mer liften!!! kommer även få läsa språk förresten, erkänn kul !? :D Ska läsa tyska denna gången, om jag får göra det? läste ju spanska i högstadiet o aldrig mer säger jag bara!

hah, min mamma e sjuk! Vi gjorde egen fruktsallad med glass o smält (VIT) choklad över.. så hör jag mamma skratta o ba;
Mamma- hahaha, ska inte säga vad detta ser ut som (halv smälta klumpiga vita chokladen)
jag - ne , jag vet nog.. ofta du tänker på sånt !?
Mamma- jaså? det vet du ja.. hur? eller ne .. jag vill inte veta!


haha, ofta min mor ska tänka på sånna grejer? lät lite kul faktiskt..


Ne, nu ska jag tända alla mina fina ljus i mitt VÄLstädade rum o mysa lite med datan i knät, min käraste ägodel!
puss, hörs sen elr imon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0