varför går det inte att lägga upp bilder?

schenna ! förlåt att jag vart seg med uppdatering idag, har sovit som en liten gris och har varit med madeleine efter det.. hon är underbar! har pratat om både det ena och det andra.. var på torpa hos hennes syster therese! Fikade även på george med valle också! Missade provet idag me, men hellre det än att få ig i betyg =/.. Passade då på att dra upp till JB , träffade gröhn o åt mat.. ursh vad jag är trött & frusen.. ska fixa min värme kudde som jag bör använda dagligen men men.. Åkte från madde vid tolv ungefär, gick hem från elmia helt liv rädd.. undrar om det finns någon som är så rädd som jag är om kvällarna? Kan sitta/ligga inbilla mig saker, där står det ngn, hm.. vad är det som låter i trappuppgången? Vem går bakom mig? tänk om ngn kommer just nu?.. ursch det är inte kul.. hatar at gå ensam ute på kvällarna som jag gjorde innan.. från elmia o hem ! kusligt värre.. Förlåt att jag är tråkig när det gäller att lägga upp bilder osv .. men har ingen kamera nu men så fort madde har kommit hem så ska hon få äran att skicka lite nya bilder igen ;D men de kvittar ju nu ser jag, " bild ikonen " finns ändå inte så går icke att lägga upp anyway! Sov gott allihoppa! Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0