Wasted Money..

tjosan i trosan?



( i valle's snygga mössa:D )

Nu är jag hemkommen efter en bio kväll slash springa runt på sf kväll.. haha ganska kul dock om man tänker efter=)
Jag o anna beslutade oss för att se på bio, vart antingen mellan att se på nya saw, eller låt den rätta komma in!
valde tillslut låt den rätte komma in, eftersom vi var skräckis sugna, okej.. saw är också skräck men men..
Gick in i salen, satt ett ynkert par + jag & anna då.. haha, de var ju kul trodde vi.. Tills filmen startade o anna började inbilla sig massa saker som hon skulle tro kunna hända. hon är rolig hon! Iallafall, kollafde MAX 10 minuter o vi hann se de värsta.. o det räckte! fyfan, vampyrer o svensk film som utspelar sig på typ 80-talet eller ngt! ne, den rekomenderar jag inte att se!! O tänk oss, tjejer.. så lätt rädda också så vi sprang iallfall iväg ut ur salen, lättnad! Öppnade alla sal dörrar o kollade vilka filmer som visades.. allt från saw till bond till arn osv! Valde till slut att se Bond (som jag aldrig ens gillat) men grymt mycket bättre var den än att se på låt den rätta komma in.. Kunde pusta ut ialf.

Drog lite tidigare så jag skulle hinna med bussen så farmor inte skulle behöva hämta mig så sent på Elmia!
 Vem vågar egentligen gå den vägen själv ensam tjej så sent? kusligt värre är det iallfall..




Kommentarer
Postat av: Dg

fan vad goa ni är som byter biosalong mitt i filmen haha !

2008-11-13 @ 00:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0