21/5 -08

för ett tag trodde jag att jag hade kommit över dig (IGEN!!) o jag sa det till folk.. men hade fel..



Jag vill inte glömma tiderna.. För från botten av mitt hjärta, var det de bästa månaderna jag ngnsin spenderat med någon..O jag vet, jag vet såå väl vad mina närmaste är trött på mitt snack! men, det är så det är o det är så det säkerligen kommer vara ett tag till framåt.. tänker på dig varje dag, när jag ska sova, när jag äter, handlar, duschar, umgås.. OFTA!
O de jag har träffat kanske läser nu o ba - aha? okej? så mkt värt var det.. MEN (!!!) de är inte så att man inte tyckt om den man träffat, klart jag har det! Men mitt huvud går som i ett maraton lopp emellan åt, o då ägnar jag många, kanske föör många tankar åt denna person som just början av inlägget handlar om.. Så det jag ville komma fram till är de har vart betydelse fullt då jag träffat ngn (spc riktat åt en person!!) och jag vill att just du, ska veta att jag vill träffa dig, o att jag tkr om dig! men du e speciell o svår.. och då inte lite heller.. vill icke tappa kontakten med dig!

Jag försöker glömma, träffar andra som får mig på andra tankar.. just då! Men i mig, var du min ända sanna kärlek!

sååå.. Nu har jag biktat av mig lite, alltid skönt efterråt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vart fan är du din ballle!?!?!?!?1?!

2008-10-22 @ 09:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0