Anna Lundin, livets brud . .

sitter med min underbaring till annana! hos mig , som vanligt ! Dansar o sjunger, precis så som vi är tilsammans.. Snart kommer grannen komma ner o knacka sönder vår dörr! :/ hah, men de e sånt man får ta ! Har ätit o promenerat o sådant .. Pratat massa i tele, hah! Är välkommen till göteborg, de kändes ju värmande! :)

Jag får panik :| finns inga tider i November helelr ;o jesus! Tar slut på 2 dagar, men kan ju skatta mig lycklig med att jag har heela två tider i november! De är illa .. får skriva ett 'klotter' inlägg på donkans hemsida om att jag behööööver tider! Ne, får skriva mer sen.. ska fortsätta racet nu! =) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0