Cause the day I thought I'd never get through, I got over you!

Anna älskling! you made my day

' Annnnaa säger:

fuck yooou, DU ÄR SÖTAST!

' Annnnaa säger:

allti gullbull

' Annnnaa säger:

hih min gulliibulll


kan verkligen inte sova, fast jag är helt matt i kroppen efter dagens migrän, knappt ätit eller något men är ändå hur pigg som helst ;o Och är besviken också.. tänkte att den 25;e skulle va på lördag så jag får pengarna nu på fredag så det hade kunnat bli en göteborgsresa! men icke de ;o de är ju för sjutton nästnästa helg :/ aj aj aj, ytterligare en tråkig helg nu då eller ;p ?Sitter och roar mig med att kolla på tatueringar på http://www.tattoojohnny.com/ hittat endel fina som tex;



visst hade den kunnat va fin o ha vid höfterna/magen typ? fast jag skulle aldrig kunna ha en sån.. elr;
 eller den i nacken?


fast ang tatueringar så vill jag nog över huvudtaget inte ens ha ngn "symbol" jag vill ha TEXT! o den texten vill jag ha vid nacken elr skulderbladet, en betydande text också! japp, så ska de få bli! nu Måååste jag försöka sova!


(skulle lagts upp vid 01.00 inatt, då det INTE funkade , så nu kommer den ist ;P )

Kommentarer
Postat av: anna

aaaw baby, förgyller ja inte alltid dina dagar? ;) haha

2008-10-14 @ 15:03:14
URL: http://annaclundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0