David Lotfi Sthlm.



ååhh, vilken goding ;o

hittade han i cosmo tidningen,
 fast dock när de gäller hans utséende
på google hittade jag knappt några bilder då han såg bra ut på.


- Vad faller du för?
"Självklart tänder jag på en vacker tjej, men vad ska jag med en snygg tjej till om hon inte har något inannför pannbenet och utan någon utstrålning?"

- Vad är riktigt avtändande då?
"När jag märker att en tjej spelar, att hon försöker vara någon hon inte är"

Vad bör kvinnor veta om män?
"Att vi inte är så fixerade vid ert utséende. Alla män gillar inte stora bröst"

Hur vet du att du är intresserad av en tjej?
"När magkänslan säger - det är en snäll och en go människa!"

låter som en vettig kille ialf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0