degsöndag..

vid 6 tiden drog jag in till tråkstaden, träffade bakis-anna ;) satte oss på alcamo o käkade lite o snacakde..
Vid sju åkte jag bort till June för att möta Gröhn, satte oss på coffee house med hussein o jennifer o pratade lite, sedan kom de andra chicksen^^. joanna o hennes 4st kompisar i från södertälje, sjukt snälla o busiga som de själva kallade sig;D Satt på coffehouse från sju tills 23 då de stängde.. gick runt i stan o slutade med att vi hamnade på MAX, vid halv 12 tiden drog dem o jag o anna gick till bussen (missade den dock!!) Sedan kom ettan, o självklart var det äckel busschauffören som körde, ni vet han som alltid vinkar till alla tjejer!? Anna åkte gratis, han stannade sedan vid stadsbibliotet o klev av o öppnade alla dörrar, gick ut längst bak där vi satt, slänge in en godispåse han ätit ur ;o yummie. hah, han fortsatte köra.. När vi skulle gå av vid elmia så öppnade han inte. ( k'ände paniken komma om jag hade vart själv ) så han gasade, bromsade, gasade, bromsade så bussen nästan hoppade! Har ju hört massor om honom o förstår inte hur HAN kan få vara busschaffis !?

jaja, nu ska vi se på en film soom vi redan sett ;p kommer somna.. utan tvekan;D  pussnatt!


niceplace, bra sak du uppfunnit jkpg george :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0