design är fina grejer..

wohooo! erkänn grymt bra ? :D har ju ny design på bloggjäveln nu! hur bra som helst.. tuuuuuuusen tack till robin !!
JAG ÄR NÖJD! jämför med innan? finfinfint!


                  

ojoj vad jag har velat bland en massa bilder och bakgrunder.. ;s haha den svarta saken är en fin liknande vattendroppe som skulle komma på ena sidan för er som undrar...

Nu sitter jag här som vanligt, lär ju vara uppe sent ikväll också ( som vanligt ) ..
Imon e de tors, as gott ju.. snart helg o jag har missat 3 dagar i skoan, skönt dock!
På fre ska vi till kålgården först, sen visste anna ngt tror jag? sen vet jag itne så mkt mer.. på söndag ska jag ialf jobba.. 10-18 (!!) första gånger på år & dar känns de som! behöver jobba ihop lite stålar.. spc om de blir som tänkt till jul..

då...

Ska jag antingen (KANSKE)  vet inte om de var seriöst eller ej, men kanske ska till tyskland med micke.. på julmarknaden där! Är tydligen skiit fint har jag hört.. Men sen vet man ju inte vad som händer i framtiden, så blir inte det av så ska jag va med anna, men förmodligen inte i tyskland, utan i Göteborg på liseberg! där är ju inte helt fel att vandra runt på vintern! gudomligt fint måste jag säga!

dags o sluta blogga för tillfället, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0