Disturbia..

SJUTTIO SIT UPS !! suuug på den ;o jag var riktigt engagerad på idrottslektionen idag , inte dåligt inte dåligt!
Gym/Massage, dutkiga jag körde på gymmet ofc! har ett arbete på idrotten då jag ska välja två saker att hålla mig till och försöka göra bättre o ska skriva en dagbok om det i 3 veckor, fick välja bland några alternativ så valde " Sömn & träning " nu jävlar ska det börjas träna ! ;) Biff Samantha kan ni ju börja kalla mig hedanefter ^^, Snart får jag gååå hem , skönt ! men kanske möter på de 2 fri fotade våldtäktsmännen,  ne men det är ju riktigt otäckt det där!! när ska polisen få fast dem ?! vågar inte vistas ute efter 8 i mörkret knappt ju .. ;s


aja, ska göra dan stolt nu o göra lite uppgifter tills provet :) Kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0