don't slooow

I natt/morses drog min kusin till new york! Jag är väl lite smått sådär lagom avundsjuk på henne!
O hon ska bara vara där och leva livet, inte plugga eller något så vitt jag kommer ihåg !? i över 2 månader, LYX!

Vill också dra iväg, men får väl vänta tills nästa sommar då jag o lundin ialf (och förmodligen mer) drar till napa :) det kommer bli sååå fint !

Huvudvärken håller fortfarande i sig, men det får inte förstöra min soliga dag idag, måste ialf upp till a6 o köpa hörlurar o migräntabletter, hoppas annababy följer med! ÄNTLIGEN funkar min mp3, o jag hålle på att ladda ner musik för fullt, minnet är dock blackout, kommer inte på nå låtar, TIPS TACK !?? Imon ska jag till ngnm läkare som kommr till sanda, sedan ska jag till tandläkaren också. wohoo! hatar tandläkaren -.-

vi hörs senare, då jag förmodligen har fått ny design här om de går till väga!   :D

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0