fiffigt emelie : )

ritkigt skön skoldag idag IGEN! ensam hemma nu också dessutom, ännu bättre =)

Taggar alla redan inför ikv, tror de kommer bli kul med allt folk :)


Min smarta kompis emelie är riktigt fiffig också ;) haha, hon ringde hennes mamma för att hon behövde 100:- till kvällen, så hon hittade på en massa om att vi ska ha en insamlingssak till krauses lektion då vi ska starta ett företag och behöver satsa lite pengar var, visserligen är det sant men kanske inte 100:- :p haha !  följande;

Em; mamma . .  har du 100:-? jag måste ha det till..€hm, kuses lektion vi ska ha företag o måste satsa pengar.. du kan ringa o fråga själv om du itne tror mig.. ( trodde inte hon skulle göra det)
em's mamma- ah , okej.. då ringer jag ! 
em -  okej ;o ;s ( HELVETE ! ! ! )

går 5 min o em ringer upp igen..

em - hej:) har du pratat med han?
em's mamma - ja!
em - aha, va sa han då?
em's mamma - han sa att de stämde !!

hahaha, innerst inne hade hon inte ens ringt, men hon gick på det! KLOCKRENT !




cykel idiot!


fina flickor på ett o samma kort <3

Kommentarer
Postat av: empus

du ser ju helt gåååålen ut på cykeln! hahahaha!

2008-10-10 @ 13:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0