fredag kväll :)

det blir nog ganska soft kväll idag ändå :) jag som inte var taggad för fem öre innan, har vart uppe sent nästan alla dagar nu, fikat, bio, dator, tele, hotell, kompisar osv osv.. men ikv drar vi till valle & robert o degar lite :) ska ju upp & jobba imorgon.. men bara halv 12 till 4 :) de är ju gott?

Fy sjutton att det snart är skola, jag som hela tiden under sommarlovet gick runt och sa - Nu i 2:an ska jag bli duktig.. Inga frånvaror, inte försovningar, eller missa prov eller få IG ! hah, mh jo.. det har ju gått strålande.. nej nu blir det skärpning, fick ju faktiskt rätt bra på förra provet till min förvånan:)

ne puss & godnatt till er som går och lägger er, och till er som ska jobba - ha det så kul ;) haha.



rajtantajtan!



Kommentarer
Postat av: nån som saknar dig..

saknar dej"manta",förlåt mig..borde fatta bättre.det var ett misstag(du vet vad)men en sak ska du veta.JAG SAKNAR DIG sååå.Kom förbi så ska du få en jätte kram!!

2009-05-13 @ 23:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0